Thursday, January 8, 2009

ANDA NILAIKAN SENDIRI





Keseluruhan penduduk yang mendiami Kuarters Apartment P14 adalah lebih kurang 3000 orang. Ahli Jawatan Kuasa yang menyumbang khidmat secara sukarela demi menjaga kebajikan penduduk-penduduk amat kecil bilangannya..

BERILAH KERJASAMA ANDA. HORMATILAH JIRAN-JIRAN ANDA..

UNTUK MAKLUMAN. SEMUA KENDERAAN YANG MASIH DILETAKKAN DITEMPAT YANG DILARANG TELAH DIREKOD DAN DISERAHKAN KEPADA PIHAK PENGUATKUASA BPH.
TINDAKAN TEGAS AKAN DIAMBIL TERHADAP ANDA.


4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. hehehee...kot ye pun nak kasi glamer keto tu...nape tak tangkap gmbr ngan tuan punyer keto skali...kan lagi terus terang...ni amik gmbr tp tuan keto tak tau...ish..ish..masalah nyer..ade gak keto ajk yg tersadai kat citu ek...macam mane plak ngan keto yg tak gerak2 kat parking yg same tu ek...taknak amik tindakan jgk kee...taknak plak amik gmbor ekkk...anyway...ape la salah nye parking kat luar tu ek...bersih skit kene cuci ngan air hujan..hehehe...ampun tuanku....

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..wrt..

    Terima kasih saudara Phocet..

    Pihak AJK tidak memilih bulu dalam menyelesaikan apa saja masalah..tindakan sama akan tetap diambil terhadap sesiapa sahaja..

    Berkenaan kereta2 yang diletakkan tersadai agak lama juga akan diambil tindakan..

    Pihak Ajk sedang mengenalpasti kawasan dibahagian luar untuk menempatkan kenderaan2 yang bermasalah tersebut...

    InsyaAllah masalah tersebut akan dapat diselesaikan dalam masa terdekat..

    Berkenaan gambar2 yang telah diambil dan diletakkan di dalam blog ini adalah sekadar untuk peringatan kepada pemilik2 kenderaan tersebut agar dapat mengubah tabiat suka meletak kenderaan di kawasan yang dilarang sebelum pihak BPH mengambil tindakan...bukan niat ajk hendak menganiaya sesiapa..

    TUJUAN PIHAK AJK ADALAH UNTUK MEMUDAHKAN SEMUA PIHAK DAN KITA SEMUA DAPAT HIDUP DALAM SATU KEJIRANAN YANG AMAN DAN SELESA SETARAF DENGAN KEMUDAHAN KELAS PERTAMA YANG TELAH DISEDIAKAN UNUTUK KITA SEMUA DI SINI.

    Sekian. Terima Kasih.

    ReplyDelete