Saturday, September 26, 2009

SELAMAT KEMBALI WARGA PRESINT 14

Assalamualaikum..wrt..

Setelah seminggu kita semua bergembira menyambut Aidil Fitri bersama sanak saudara di kampung halaman masing-masing, kini tiba masanya semua warga kota yang pulang ke kampung mula kembali ke kota termasuk warga Presint 14.

Diharapkan, semuanya dapat kembali dengan selamat. Semoga semuanya selamat dalam perjalanan pulang ke destinasi. Berhati-hati ketika memandu..Utamakan keselamatan.

3 comments:

  1. Pemain Bola Tampar dan Sepak Takraw bila nak mula main?, sunyilah kalau tiada aktiviti malam di padang tu.

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah..aktiviti2 tersebut akan dijalankan kembali dalam masa terdekat...kepada sesiapa yang berminat amat digalakkan untuk turut serta bagi meramaikan...

    Disamping mencari bakat2 untuk diketengahkan, tujuan utama aktiviti2 tersebut adalah untuk merapatkan silaturrahim sesama kita.

    Sokongan semua pihak amat diharapkan.

    ReplyDelete
  3. Gegaran yang berlaku di mana penghuni kuarters Presint 14 bergegas turun, ada hikmahnya kerana pada hari itu kita dapati masing-masing bercerita meskipun mungkin sebelum ini mereka tidak kenal/atau tidak pernah bertegur sapa dan hanyalah pada hari itu sahajalah suasana itu berlaku. Adalah diharap suasana bagini (bukan gempa) akan berlaku seterusnya.

    ReplyDelete