Saturday, December 6, 2008

SEPINTAS LALU


YB Datuk Seri Tengku Adnan memberi ucapan.

Dari kiri, YB Tengku Adnan, Tuan Hj. Latiff(Pengerusi), En.Amri(Ketua Blok E),En. Suazali(Ketua Blok D) dan En.Hishammuddin(Timb. Pengerusi Induk)                

Semua AJK tekun mendengar ucapan daripada YB.

Antara AJK Persatuan yang hadir.


Y.Bhg Dato' Khairuddin sedang memberi ceramah.

En.Amri Ahmad, pengerusi majlis pada malam tersebut



MALAM MESRA PENDUDUK APARTMENT PRESINT 14 DAN CERAMAH "PUTRAJAYA-CABARAN MASA DEPAN" ANJURAN BERSAMA NADI PUTRAJAYA.

Alhamdulillah, berkat kerjasama penduduk serta sokongan daripada pihak Nadi Putrajaya, terutamanya Tn.Hj. Nordin, majlis MALAM MESRA PENDUDUK dan CERAMAH "PUTRAJAYA-CABARAN MASA DEPAN" yang disampaikan oleh Y.Bhg Dato'Khairuddin telah dapat diadakan pada 6hb Mac 2008 yang lalu.

Kehadiran Yang Berhormat Ahli Parlimen Putrajaya, Datuk Seri Tengku Adnan Bin Tengku Mansor telah menyerikan lagi majlis tersebut.

Terima Kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan majlis tersebut, terutamanya Pengerusi Induk Persatuan, Tuan Hj Abdul Latiff B. Mat Alias, Ketua-ketua Blok A,B,C,D dan E, semua Ahli Jawatan Kuasa dan semua penduduk yang hadir memeriahkan majlis pada tersebut.

Mohon maaf dari kami selaku penganjur pada malam tersebut sekiranya terdapat sebarang kekurangan. 

InsyaAllah, sekiranya diizinkan Allah, pihak AJK Persatuan akan terus mengadakan majlis-majlis seperti itu. Semoga dengan adanya majlis seperti itu akan dapat mengeratkan lagi silaturrahim sesama kita. Sesungguhnya sokongan dari semua penduduk amatlah diharapkan demi kepentingan kita bersama.


Sekian, terima kasih.



No comments:

Post a Comment